skip to main |
skip to sidebar
Kände inte nålen, alltså jag menar verkligen att jag inte ens märkte när han tryckte in den. Och nu efteråt så känner jag ingenting förutom tejpen med bomullen under. . . :) det kanske kommer, men nä. Ofarlig spruta so far.
Fin;)
Har kommit till sthlm för att stanna tills helgen, vem vet kanske ännu längre? Men knappast till julen.
Natten till idag var en av de sämsta på väldigt länge. Rhoca jävlades hela tiden så han åkte ut i natt vid 3. Sen har jag drömt massa mardrömmar om M, V och A.
Sallad, bulgur, kyckling och sås:)