onsdag 9 december 2009
tisdag 8 december 2009
måndag 7 december 2009
fredag 4 december 2009
onsdag 2 december 2009
tisdag 1 december 2009
Tack elvis.

Det var snällt av dig elvis att ta in en skogsmus mitt i natten och släppa det inomhus. Men vore ju jävligt trevligt om du kunde fånga den och kasta ut den , så jag slipper jaga den som en jävla galning en timma mitt i natten. Tur som fan i alla fall att älsklingen (och lite jag) städade på kvällen efter jobbet så det inte fanns några saker på golvet:) natti
lördag 28 november 2009
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)




