Det här är inlägg nr TreHundraEtt (301). Förstår inte hur jag lyckats komma upp i så pass många inlägg i denna blogg eftersom jag väldigt sällan bloggar (som alla tjatar om). Men jaha. Dom har nog FEL! hehe
/ J L T Going To Swim
måndag 23 november 2009
torsdag 19 november 2009
onsdag 18 november 2009
tisdag 17 november 2009
söndag 15 november 2009
God natt.

Nu är det dags och sova, men inser nu när jag skriver det här och ser bilden att jag glömt släcka i hallen. Det är så galet jobbigt att behöva gå dit nu och släcka att jag funderar på att strunta i det.
Jag stör mig på lidl reklamen på tv4, (om ni undrar så presenteras filmen av lidl) jag kan lova att varken jag eller någon annan vettig svensk medborgare undrar!
Nu är det inte långt kvar tills jag är en arbetslös filur, men känner faktiskt inte de minsta oro inför de, det löser sig alltid liksom:) så länge jag slipper flytta eller sälja bilen är jag nöjd. Sen att levnads standarden blir betydligt mycket lägre är ju inget att klaga på, thats life:).
Tack för att ni (alla i min omgivning) finns!
Nu är det släckt i hallen i alla fall, så god natt!
Helgen.
Kan man summera väldigt snabbt har inte gjort ett skit! Helt jävla underbart! Nyladdad för kommande arbetsvecka!
Just nu : Kokar gröt ;-D
Just nu : Kokar gröt ;-D
fredag 13 november 2009
Dagens goda gärning

När jag efter att ha tittat på idol hemma hos mariel och b, går ut till bilen för att åka hem. Så kommer det fram en mamma med sin son och frågar om jag har några droppar bensin dom kan få köpa. Eftersom dom en stund tidigare fått bensinstopp. Men jag har ju ingen reserv dunk eller liknande. Inte heller någon bensin i min tank. Så jag erbjuder att skjutsa dom till en mack för att kunna hämta bensin. Då uppstår problem nr 2 vad ska vi frakta bensin i? Jo hon hittar en jätte liten vattenkanna sen tidigt 70tal i bakluckan. Och optimist som man är säger jag att den duger fint. Problemet med den visade sig sen när vi fyllt den att den inte tål bensin. Så kör väldigt lugnt tillbaka. Allt gick i alla fall mycket bra till slut:) nu ska jag hem och sova. Prata med min smarta syster först bara. (Inte smart).
onsdag 11 november 2009
torsdag 5 november 2009
söndag 1 november 2009
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)




