Kan man summera väldigt snabbt har inte gjort ett skit! Helt jävla underbart! Nyladdad för kommande arbetsvecka!
Just nu : Kokar gröt ;-D
söndag 15 november 2009
fredag 13 november 2009
Dagens goda gärning

När jag efter att ha tittat på idol hemma hos mariel och b, går ut till bilen för att åka hem. Så kommer det fram en mamma med sin son och frågar om jag har några droppar bensin dom kan få köpa. Eftersom dom en stund tidigare fått bensinstopp. Men jag har ju ingen reserv dunk eller liknande. Inte heller någon bensin i min tank. Så jag erbjuder att skjutsa dom till en mack för att kunna hämta bensin. Då uppstår problem nr 2 vad ska vi frakta bensin i? Jo hon hittar en jätte liten vattenkanna sen tidigt 70tal i bakluckan. Och optimist som man är säger jag att den duger fint. Problemet med den visade sig sen när vi fyllt den att den inte tål bensin. Så kör väldigt lugnt tillbaka. Allt gick i alla fall mycket bra till slut:) nu ska jag hem och sova. Prata med min smarta syster först bara. (Inte smart).
onsdag 11 november 2009
torsdag 5 november 2009
söndag 1 november 2009
lördag 24 oktober 2009
torsdag 22 oktober 2009
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)







