fredag 13 november 2009

Dagens goda gärning


När jag efter att ha tittat på idol hemma hos mariel och b, går ut till bilen för att åka hem. Så kommer det fram en mamma med sin son och frågar om jag har några droppar bensin dom kan få köpa. Eftersom dom en stund tidigare fått bensinstopp. Men jag har ju ingen reserv dunk eller liknande. Inte heller någon bensin i min tank. Så jag erbjuder att skjutsa dom till en mack för att kunna hämta bensin. Då uppstår problem nr 2 vad ska vi frakta bensin i? Jo hon hittar en jätte liten vattenkanna sen tidigt 70tal i bakluckan. Och optimist som man är säger jag att den duger fint. Problemet med den visade sig sen när vi fyllt den att den inte tål bensin. Så kör väldigt lugnt tillbaka. Allt gick i alla fall mycket bra till slut:) nu ska jag hem och sova. Prata med min smarta syster först bara. (Inte smart).

onsdag 11 november 2009

Hönk:)


Här sitter en söt och pratar om sin blogg:)

torsdag 5 november 2009

Dagen:)


Värsta dagen i mitt liv på jobbet idag. Orkar inte ens ta upp allt men de var verkligen skit. Men hela dagen blev räddad då jag kom hem till älsklingen som hade gjort kladdkaka med grädde och varm oboy, mums.<3

söndag 1 november 2009

R.I.P


Vila i frid mamma<3

lördag 24 oktober 2009

Bäst.


Killen med koll:) underbara jimmy.

Björnar


Dricker fanta och hoppas lite på att någon hällt i lite vodka:)

Älsklingen:)


Världens finaste äter lite pommes:) <3

Grill in


Mulle äter kebab:)

torsdag 22 oktober 2009

Snyggt:)


Den här har hönken gjort:) grymt snyggt:)

tisdag 20 oktober 2009

Bad.


Blev väkt runt kl 6 med slutgiltiga beskedet att jag är uppsagd