skip to main |
skip to sidebar
8 minuter tog det. 16 handtag. Och en ek skiva.
Ska nu köpa det sista till köket. Ska lämna bilen på service i morgon. . . Svindyrt.
Nu är det nära vinter. Skönt.
Nu börjar jag sätta upp väggskåpen. Måste bli av med saker som täcker exakt hela lägenheten.
Jag ska nu hem och jobba. Med köket. Hoppas jag blir klar någon gång. Har ingen tid över till någonting. Är nog 2 veckor sedan jag senast satt vid tex datorn och bara var på msn eller liknande.
Blev inget hopp.
Finns inge bättre än cola och pizza:)
Det flygplanet som jag troligen ska åka upp med om ett par timmar och sen kliva ur.