söndag 2 augusti 2009

fredag 31 juli 2009

Over and out.

Helgen blir ej som planerad, men är alldeles övertygad om att den blir väldigt lyckad iaf :D:D:D

JLT it´s inte the beat.

Att Vara...

Att vara utan hönk... är som att andas utan luft.

Bara jag?


Är det bara jag som är och blir ännu mer sugen på kryssning när man ser detta utanför jobbet.?

söndag 26 juli 2009

Canazei 2010

Det blir nog Canazei 2010 (italien) om jag får bestämma, men antagligen blir bet inte något alls eftersom att personen jag brukar åka till Alperna med inte tror sig kunna pga annan resa inbokad. :-(. Finns det ingen annan vänlig själ där ute som är sugen på en vecka i världens största skidsystem.

blå backar: 250km
röda backar: 200km
svarta backar: 50km
Liftar: 458
Högsta topp: 3250m öh

I really wanna Enjoy!

fredag 24 juli 2009

Gissa


Gissa vad dessa platta utsmetade bakelser ska föreställa!:) av mig och hönken:)

tisdag 21 juli 2009

Vitsen?


Och att lägga grus i olika färger sådär är bra för vadå? Inte snyggt direkt:p

söndag 19 juli 2009

Mulle hemma.


Visst är hon gullig ring och allt:)

Serier Och Filmer Uppdatering.

Dom här serierna har jag sett eller följer för tillfället skriver betyg bakom 1-5.

Lost: 3,5
Merlin: 3,0
Leverage: 2,0
Primeval: 3,0
Fringe: 3,5
Terminator the sarah connor chronicels: 2,5
Knight Rider 2008: 2,0
Chuck: 4,0
The Mentalist: 3,5
Avatar 3,5
True Blood 3,5

Och dom här ska jag börja se:
Legend of the Seeker
Eureka
Firefly
Virtuality

Dessa Filmer har jag sett på bio i sommar:
Baksmällan   Betyg: 4,0
Ice Age 2     Betyg: 3,5
Bruno           Betyg: 3,5


Dom här har jag kvar att se:
Harry Potter
Drag Me to Hell
Sen blir det säkerligen någon mer :)

fredag 17 juli 2009

Bio.


Var på bio med johanna och stefan nyss. Filmen som heter baksmällan var skadat bra :) rekommenderar.


glömde skriva här att hönken fyllde år igår btw! ett enormt grattis till henne! :D <3