söndag 17 maj 2009

Tulpaner


Så är det :)

:)


Sommar

Jag skulle få.


Jag skulle få god bär tårta. Men johanna bestämde sig för att öppna burken och sen tömma den på golvet.

Magi!!


Av en slump utan att jag försökte lyckades jag få min öppna mobil att stå upp. ITS A KIND OF MAGIC!

lördag 16 maj 2009

Det är SLUT.

Mellan mig och min dator ;-). Efter flera brända hårddiskar och grafikkort gör jag nu slut för gott. Tänker inte lägga en ynka krona till på den här skiten.

sanna mina ord ALDRIG mer Fujitsu Siemens, antagligen ett av de sämsta dator fabrikaten som finns, bra på pappret men totalt kasst byggda, NADA kvalitet.


Då vidare till efterträdaren som kommer inom 2 veckor, som alltid när jag väl lägger pengar på något så köper jag hellre kvalitet än kvantitet (förra datorn samma sak men jävla ncc bytte avtal månaden innan leverans så jag fick den där skiten först skulle man fått en riktigt grym HP dator, men så var de ju billigare med skiten.)
MEN!!!! nya datorn som kommer är en HP!!! HURRAAAAAA



















Sweet.

OVER AND OUT! / JLT

fredag 15 maj 2009

torsdag 14 maj 2009

Vinnare

Grattis lollo till vinsten! 1kg mjöl! (Kolla youtube grotesko-ett kg mjöl)

Något är fel.


Helt sjukt. Smsade johanna igår kväll, i smset stod det "Ärligt talat något är fel." till saken hör att jag sov som en stock då, smsade alltså i sömnen. Lite skummt.

Dagens fråga: vad föreställer bilden. Den som svarar rätt först utses som vinnare:)

onsdag 13 maj 2009

Sjukt alltså (EL)

Fattar inte hur det hänger ihop, jag bytte nyligen elbolag från SVINDYRA fortum till GODEL. Det är för tusan nästan halva priset!

Tårar...


Gråter som fan just nu. . .