söndag 17 maj 2009
lördag 16 maj 2009
Det är SLUT.
Mellan mig och min dator ;-). Efter flera brända hårddiskar och grafikkort gör jag nu slut för gott. Tänker inte lägga en ynka krona till på den här skiten.
sanna mina ord ALDRIG mer Fujitsu Siemens, antagligen ett av de sämsta dator fabrikaten som finns, bra på pappret men totalt kasst byggda, NADA kvalitet.
Då vidare till efterträdaren som kommer inom 2 veckor, som alltid när jag väl lägger pengar på något så köper jag hellre kvalitet än kvantitet (förra datorn samma sak men jävla ncc bytte avtal månaden innan leverans så jag fick den där skiten först skulle man fått en riktigt grym HP dator, men så var de ju billigare med skiten.)
MEN!!!! nya datorn som kommer är en HP!!! HURRAAAAAA

Sweet.
OVER AND OUT! / JLT
sanna mina ord ALDRIG mer Fujitsu Siemens, antagligen ett av de sämsta dator fabrikaten som finns, bra på pappret men totalt kasst byggda, NADA kvalitet.
Då vidare till efterträdaren som kommer inom 2 veckor, som alltid när jag väl lägger pengar på något så köper jag hellre kvalitet än kvantitet (förra datorn samma sak men jävla ncc bytte avtal månaden innan leverans så jag fick den där skiten först skulle man fått en riktigt grym HP dator, men så var de ju billigare med skiten.)
MEN!!!! nya datorn som kommer är en HP!!! HURRAAAAAA

Sweet.
OVER AND OUT! / JLT
fredag 15 maj 2009
torsdag 14 maj 2009
onsdag 13 maj 2009
Sjukt alltså (EL)
Fattar inte hur det hänger ihop, jag bytte nyligen elbolag från SVINDYRA fortum till GODEL. Det är för tusan nästan halva priset!
fredag 8 maj 2009
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)




