onsdag 1 april 2009

Godaste ever


Det här är antagligen godaste köttfärssåsen som finns;)eller vad säger ni?

Annies garderob


Mycke saker blir det

Helt ok kök


Alla är såklart helt ointresserade. Men jag vill visa

Medel


Svårt att se men köket är ganska nice. Barbänk nice kakel snygga vitvaror

Fult


Vilket fult och tråkigt kök. :) men en duktig kille som gjort det ;)

tisdag 31 mars 2009

Sammanfattar bra.


Bilden sammanfattar min dag väldigt bra. :) det är vår ute snart kan man gå riktigt tunnklädd. :) sen ska jag träffa världens bästa, mariel! Yey! Ja just ja. Får ny telefon idag. :) nice.

fredag 27 mars 2009

Händer och fötter

Hej :) idag åker jag med benkt och anna med familj och vänner till uddevalla blir nog kul :). Jag skriver på wap därför orkar jag inte skriva snyggt. . . I början av nästa vecka får jag ny mobil jag köpt. W715i blir nog bra. :). :) . :) så kul att du är i sthlm mariel!!! Fan på tiden. . . :) nej det var nog allt för just nu :) <3 johanna /JLT