onsdag 8 oktober 2008

Ska bli.


Det här ska bli en 4a på 94,2 kvadrat. Inte speciellt stort. Finns bra mycket större längre upp i huset på upp åt 150 kvadrat. . . Och kvadratmeter priset ligger på 58,500kr + tillval. Så ni kan ju bara föreställa er fantasi summan det handlar om. . . Sen är det hög månads avgift sen. Ska ta bilder sen i en klar lägenhet så man får se lite hur det blir.

torsdag 2 oktober 2008

onsdag 1 oktober 2008

Gabbe!


Haha slut kille! Han med nycklarna, ni vet. Han som brukar sova i kundvagnar :)

lördag 27 september 2008

Kul promenad?


Någon jubel idiot har roat sig med promenad över min bil i natt. . Fotspår rakt över bilen och buckla i motorhuven. . . Suck. . .

onsdag 24 september 2008

Matvrak


Mums

Gissa


Kan du gissa vad det är på bilden? Nej jag trodde väl det

söndag 21 september 2008

lördag 20 september 2008

Lurad.

Nu är jag nog blåst,

"2008-09-16 825784234549253 uttag 1.000,00"

Är det enda jag ser på internetbanken. Men liksom har jag tagit ut 1000:-? Nej!
Ska ringa banken på måndag o se om dom kan tala om var pengarna tagit vägen, dom borde ju faktiskt kunna se lite info iaf! Eller?