Fan va skit jag mår nu egentligen inte ätit ett dugg sedan i lördags. (vrål hungrig) orka inte gå in på vad för sjuk jag är...
<3 Stor ros till Mariel som stöttat och hjälpt mig med saker under tiden jag varit sjuk trotts att även hon mått kass. <3
HOPPAS jag blir frisk.......
tisdag 2 september 2008
söndag 24 augusti 2008
Söndag.
Bläää känner mig inte alls bra, på väg till tvättstugan nu... har nog fan lite feber :-(, men det går nog över?!.
Nu tigger simba massa uppmärksamhet, så får väl ge honom lite.
HejSveJs
Nu tigger simba massa uppmärksamhet, så får väl ge honom lite.
HejSveJs
fredag 22 augusti 2008
Skönt?! eller?!
Cyklade till jobbet i morse... Det var Helt ok! lite tyngre än jag tänkt men gick bra!. Dock var hemvägen inte lika roligt med massa bilar och folk överallt! men men. kom ju hem till slut iaf.
torsdag 21 augusti 2008
Fordon.
UAZ- Nu ska den hittas haha saken är den att den antagligen är skrotad, har jag någonsin sagt att det är ok? Nepp! KRIG :D
FKY- Älskar den fortfarande, inte varit missnöjd med det dyra köpet en enda gång... Den var inna på Service idag 2450 kr... WOOHAA!!! Den rä så värd de :D
Cykeln - Ska få sig en riktig omgång i morgon då den ska föra mig till och från jobbet...! Nyttigt! Ekonomiskt! Jobbigt!
FKY- Älskar den fortfarande, inte varit missnöjd med det dyra köpet en enda gång... Den var inna på Service idag 2450 kr... WOOHAA!!! Den rä så värd de :D
Cykeln - Ska få sig en riktig omgång i morgon då den ska föra mig till och från jobbet...! Nyttigt! Ekonomiskt! Jobbigt!
tisdag 19 augusti 2008
Framtiden
Ja vad ska man säga, allt förändras konstant.
I morgon flyttar Lollo (sjukt trist).
Hoppas iaf du får de bra i Gävle och att du lär dig nå vettigt! Kommer sakna dig =) *Krama*
Jobbet då?, ju de suger sjukt mycket just nu isolerar ytterväggar hela dagarna så de kliar en aning kan man lugnt säga! (vill inte jobba).
På torsdag ska min bil in på service... vill inte veta vad det kommer kosta hahahah!
Du som läser detta (vet att ni är ett gäng faktiskt) skriv en liiiiten kommentar :P
MvH Jimmy
I morgon flyttar Lollo (sjukt trist).
Hoppas iaf du får de bra i Gävle och att du lär dig nå vettigt! Kommer sakna dig =) *Krama*
Jobbet då?, ju de suger sjukt mycket just nu isolerar ytterväggar hela dagarna så de kliar en aning kan man lugnt säga! (vill inte jobba).
På torsdag ska min bil in på service... vill inte veta vad det kommer kosta hahahah!
Du som läser detta (vet att ni är ett gäng faktiskt) skriv en liiiiten kommentar :P
MvH Jimmy
måndag 18 augusti 2008
måndag 11 augusti 2008
onsdag 6 augusti 2008
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)



